9 Mart 2013 Cumartesi

Let's Make Chocolates!

Hello there!

Hepimizin ani bir hızla giriş yaptığı tatlı krizleri vardır muhakkak, baktım kriz geliyor, az kalan malzemelerimden marketr gidip aldım ve hello kitchen, hello dukan chocolate !



Bu ev yapımı, dukan çıkışlı çikolata tarifinde ne yağ ne de şeker mevcut değil, hatta dilerseniz pişirin, içi ıslak brownie kıvamında olsun, dilersenizde karışımı kalıplara koyup yada tek bir kaseye doldurup derin dondurcuya bırakın, mucizevi bir tat!

4 yemek kaşığı süt tozu, 1 yk tatlandırıcı, 1 tatlı kaşığı kakao hepberaber mix it, sonra 5 yk süt eklensin, içine isterseniz aroma kullanabilirsiniz, ben acıbadem aroması ekledim, sadece 2 damla kafi, siz başka aromalar, portakal kabuğu rendesi yada tarçın ekleyebilirsiniz.

İşin özeti yukarıdaki fotoğraftadır, karıştırdım, kalıplara döktüm, kalpledim, dondurdum, ve afiyetle yedim :)

Denemelisiniz, iyice donunca adeta bir dondurma, sevdim bunu!



Hiç yorum yok: