20 Kasım 2012 Salı

To be Cook

Dukan diyetindenmi bilinmez bu aralar tavuklar ile çok haşır neşirim ve protein bakımından çok zengin bir insanı hatta🐔🐔🐔

 

27 yaşıma gelen ben, bu yaşıma kadar hiç yemediğim kadar et tavuk balık ve hiç içmediğim kadar süt içtim, dilimde yanmadı yoğurtta yedim üflemedim. Hatta boyum uzarsa bunca kalsiyuma şaşırmam, hem kilo verdiren hem uzatan bir diyet mesela :) mesela:)

 

Bu bir tavuk yemeğidir:) ve işten geldiğimde ertesi gün sefer tasında🍗🍴🍳 işe götürülmek üzere pişirilmiştir. Ee dukan malum her gün yada iki günde bir sürekli pişir pişir, canım annem her seferinde bana özel bir çok şey hazırlıyor ama bende bazen kolları sıvayıp bunları yapıyorum..

İhtiyacınız olan şeyler tavuk, çubuk tarçın biraz soya sosu ve soğan. Tuza yağa gerek yok, benim gibi farklı tatları seviyorsanız heleki diyette yeni tatlar arıyorsanız cidden denemelisiniz, tuzsuz yağsız ve soft bir tası var. Afiyetler olsun

 

Hiç yorum yok: