14 Kasım 2012 Çarşamba

Uzun saçlar

Kimileri uzun saç sever. 
Eh tabi kolay olmadı uzatmak ve de bu saçlara bakmak, en zor yanı banyo sonrası kurutma faslı, saatlerce kurumuyor e haliyle kuaförde alıyorum soluğu, tüm maaşımı kuaföre yatırmıyorum ama bu saçlara fön çekmek saatlerimi alabilir, boyasını balyajını paket paket yapabiliyorum ama fönde bileklere kuvvet haydi yeljo diye başlarım diyorum ama cık! Olmuyor olmuyor.



Evet boyamı, dipleri uçları tek tek yapabiliyorum, gözümü karartıp nasıl olsa kökü bende diye saçlarımın rengini kendim açıyorum, eh haliyle uçlarda yıpranma mevcut oda bir kaç bakım ile toparlanır hale geliyor, gelmiyorsa da uçlardan kırt kırt.
Ama kuaföre bin tembih gerekli saç kestitirken, nedense kırık almaya giderseniz kuaföre ama saçınızın yarısnı bırakır gelirsiniz :) Çokça bırakmışlığım vardır zira.




Hiç yorum yok: