8 Kasım 2012 Perşembe

To Be Skinny!

İşte bu biz hatunların birincil gündem maddesi, en azından benim için öyle. Vücut ölçülerinden şikayetçi olan herkesin diet ya da spor ya da sağlıklı beslenme ile istedikleri ölçülere, olmak istedikleri bedenlere ulaşabileceğini bizzat kendimde gördüm, test ettim ve onayladım.
Son 3-4 senedir-Ooo   ne kadar kilo almışsın, sana nolmuş diye sözler duymaya alışmış olan bünyem,  bir kaç aydır -sana ne olmuş nasılda zayıflamışsın sözleri ve de insanların şaşkınlık ifadeleri ile  şenlenmiş durumda.
Sebebi ziyaretime gelince.
Herkesin ağzında dolanan dillerde pelesenk olmuş adam- 3 aydır sözünden asla çıkmadım, çok iyi anlaştığımız kanısındayım, zira ne dese yapıyorum, onun dediklerini 2 etmiyorum. Hoş, 2 etsemde sıkıntı yok, 3e 5e kadar yolu var.
Neymiş, tabiki Dukan.
Bana göre harika, sağlıklı ve kendinizi gayet iyi hissedebileceğiniz bir diet. 5 sene önceki formuma geldim 3 ayda.
Toplam 14 kilo.
Zamanla bunun fotoğraflarınıda burdan sizinle paylaşabilirim tabiki, before-after çerçevesinde.
Hatta hatta olursa bir yardımım-desteğim, seve seve yardımcı olurum.
Dukan sayesinde yıllar önce bir kenara ayırdığım - küçük bedenli kıyafetlerimi tekrar dolabıma kazandırmış olmamanın mutluluğu paha biçilemez. heleki mağazada istediğin bedenin cuk diye oturması da cabası :)
Dukan benim için rüyalardaki ak sakallı dede.
Ak saçlı olunca böyle bir çağırışım yaptı nedense.

Hiç yorum yok: