18 Aralık 2012 Salı

Keep Warm and Don't Be Cold

Malum Havalar Soğudu, Bizi bu havalarda tek ısıtacak şey kalın kazaklar, yün kazaklar ve de ceketler.


Bu sene çok sevdiğimiz, en azından sevdiğim aztek desenleri ve de olmazsa olmaz neon renkler ile birlikte dahada bir giyilesi kazaklar.

Geyiklisi, desenlisi, bayrak temalısı, renklisi,siyah,,kuru kafalısı, pudra renklisi, farketmez sıcak tutsun yeter diyorsanız, bu tarz kazaklardan birer tane dolabınızda bulundurum derim ben.



Bu kazaklardan hemen bende edindim, şöyle dolabıma bir baktımda, sanki 4 mevsimi  hep yaz hep günlük güneşlik gibi bir bluzler hep ince üstler ile bezemiş dolabımı, ama bunlar için yer açtım, kesinlikle kazaksız olmaz dedim ve bir bir sıraladım.


Hele ki bu Bart Simpsonlu olan gözdelerim arasıne hemen ilk sıradan giriş yaptı, eh yaş 27 ve bende The Simpsons çizfi filmini izleyerek büyüdüm ki hatta ve hatta ingilizceyi çabuk sökmemdeki yegane sebeplerden biridir, İngilizce dublaj ve türkçe alt yazılar, yaşa varol Simpsons :)


Bu kazaklarda bende isterim derseniz, detaylı olarak göz atabilir, satın alabilirsiniz.
Nerden: Benden :)
Ben kimim : Yeljo :)
Nasıl: Mesaj,mail,instagram,facebook hatta twitter ilede ulaşabilirsiniz.
yeljo2b@gmail.com
instagram: yeljo2b
twitter: @yeljo2b


Hiç yorum yok: