10 Aralık 2012 Pazartesi

Şenlensin Gerdanlar

Yaz geçti ama gerdanlarımız hala günlük güneşlik, rengarenk hala. kocaman taşlı, yakalı, taşlı,neonu,kurukafalı, kaplanlı,siyahlı,beyazlı, basic kıyafetlerin bir numaraları kurtarıcısı ışıl parıl kolyeler düşmesin gerdanlardan

 

Bu en favorilerim arasında, malzemeleri tek tek alıp kendim kolye haline getirdim hatta. Bundan da satın alabilirsiniz.

Bu kolyede diğer bir favorim, kuru kafa detaylı tasma, biraz daha asi bir kolye, ama kombine göre titride değişebiliyor kanımca. İsterseniz bir mail atın, sizde edinin.

Bu siyahta herşey ile uyum sağlıyor sağolsun, çok uyumlu. İsterseniz, benimde olsun derseniz bir tık bir mail bir mesaj yeterli.

Buda diğer favorim, kaplanlı renkli misli.

Bu kaplanlı kolya için bir mesaj bir mail atmanız kafi, hepinize yetecek kadar mevcut.
Ehe bunuda kendime özel yaptırmıştım, bir zamanlar isim kolyeler ne moda idi dimi.

 

Gösterişli kolyelerden bir başkası.

Bu da siyah beyaz kombinlerimin vazgeçilmezi.

 

Bu patlak taşlı ve sarı neon kolyeyi h&m' den almıştım hemde aşık ola ola desem yeridir.

 

Evet sanırım buna benim mal varlığım diyebiliriz , bu sadece buz dağının görünen kısmı :)

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok: