10 Aralık 2012 Pazartesi

To Be Masculine

    Biraz erkeksi ama bir o kadar da dişi.
Hem ondan hem bundan, bana göre harika bir trend, tarz ya da her ne derseniz.


 Maskülen  bir ceket, bir kravat her zaman dolabınızın bir köşesinde bence bulunmalı.
                                          Maskülen giyimlerden bir kaç örnekten sonra, aşağıda ben bekliyor olacağım sizi :)

Maskülen giyim akımının olmazsa olmazları papyonlar, kravatlar, pantolon askıları, dar-blazer ceketler, deri yada dantel eldivenler, büyük takılar,gömlekler ve en belirgin kullanılan renkleri ise, çoğunlukla siyah ve de beyaz.


 Bana göre büyük ve de gösterişli takılar ile birlikte kullanıldığında ise maskülen ve feminenin güzel bir sentezi ortaya çıkıveriyor. 


Ben bu tarzı seviyorum, pek hoşuma gidiyor.
 Heleki bu sene şifon gömlekler, büyük taşlı kolyelerle kombinlere görkem kazandırıyor bu detaylar.
 Bu karedeki dantel eldiven ve de pantolon askısından  bende isterim, benimde olsun derseniz, yeljo2b@gmail.com,facebook instagram: yeljo2b


Hiç yorum yok: