1 Aralık 2012 Cumartesi

Yes You Can!

İstiyorsanız, gerçekten istiyorsanız herşey mümkün, herşeyin oluru var. Zaman zaman bu konuların altını çizmek istiyorum ki, fit olmak güzel birşey ve git gide fitleşebilmek bunun için çabalamak ve sonuçlarını almak ise harika bir duygu.

Ben ne ara bu kiloları aldım bilmiyorum ama 4 sene aldığım onca kiloyu neredeyse 4 ayda verdim....

İşe başladığım günlerde çekildim bu fotoğrafı, zira orada hala bu kiloları vermek için start vermemiş halimden bir hayli memnunmuşum. Hele o sımsıkı saran kotum bu fotoğrafın baş kahramanı ki aşağıda diğer fotoğrafta o kot şimdi nasıl duruyor bir bakınız :)

BEFORE
BEFORE
Tabi ki Dukan, hemde haftanın 6 günü çalışan biri olupta işe hergün yemek taşımalı dukan, eğer evde iseniz çok daha rahat ama nerede olursanız olun, sağlık sıkıntılarınız yok ise kararlı iseniz denemelisiniz.



Aylar sonra o fotoğraftaki kot, şimdi böyle bol. Fark bir hayli gözle görülür durumda, Dukan nelere kadir, mucizevi birşey bu bana göre, hem kısa sürede kilo verip motive oluyorsunuz hemde doya doya diet yapıyorsunuz, bir süre sonra midenizde küçülüyor.

Diet dışı yiyemediğiniz yiyecekler için, bir süre görmedim- duymadım- bilmiyorum demeli, hatta zamanında bunlardan çokça yedim, gördüm, doydum demelisiniz. Dukan dieti hakkında sorularınız var ise, tık! yeljo2b@gmail.com

Evet yapabilirsiniz!



Hiç yorum yok: