10 Ocak 2013 Perşembe

Love Homer, Eat Donut.

Olsada yesek, ama yesekte kilo almasak dedirten birşey bu donut, o yumuşacık puf puf lezzetine karşı koymak ne mümkün!
Biz donutu seven Türkleriz, sevmeyene pek rastlamadım, hani şu amerikan filmlerindeki, bir elinde kahve bir elinde olan polislerdenmi, yoksa the Simpsons çizgifilmindeki Homer beylerden mi bilinmez, bana hep pek bir sempatik gelmiştir, birde şu efsane Şerbetli Lokmaya olan benzerliğide bir etken ,ha bir de yüzük kurabiyesi var, kalori bombası olan, o da tam bir türk usülü donut!

Her sabah, evden çıkmadan Canım arkadaşım Ezgi ile mesajlaşır, güne öyle başlarız, o kanal'a ben ofise giderken parmaklar sürekli çalışır vaziyette, ver elini whatsapp!

Yine böyle bir günde, hatta çarşamba sabahı Canım donut çekti dedi Ezgi, o da pek sever, hatta mc donalds artık satmıyor diye üzülmüştü, bende hemen ufak çaplı bir araştırma yaparak, bizim kıza küçük bir mide şöleni adına bir süpriz yaptım, ve yukarıda gördüğünüz leziz donutlar şu an boğazdan mideye giriş yaptı, sonuç o mutlu ben mutlu;)

Bu arada bu markayı kesinlikle denemelisini, 12 ayrı çeşidi tek tek paketlemişler, alkışlaaaaar!
Online sipariş verebiliyorsunuz ya işte bu harikulade birşey! http://shop.krispykreme.com.tr/


Hiç yorum yok: