16 Ocak 2013 Çarşamba

To be FOREVER YOUNG, FOREVER 21


Let us die young or let us live forever!
Forever young,  I wanna live forever young,I wanna be forever young!
Nereden- Nereye temalı bir yazı diyebiliriz, Forever'dan yola çıkarak böylede bağlarım :)
Sene 1984, o zamanlar daha benim namıma birşey yok ortada, 4 yaşında bir abim, ve Annem ve Babamdan oluşan 3 kişilik bir aile, birde bu şarkı var.

    

Müthiş müzik kulağına sahip olan bir ailem, ve evde bir dolu plaklar,kasetler olunca, ve de doğduğum andan itibaren, aramızda 5 yaş olan abim sürekli ingilizce şarkılar söylerse, bende tüm şarkılara aşina olur ve ezberler olurum, gayet doğal, bu harikulade şarkının bir versiyonu daha var, coverlanmış, günümüze uyarlanmış Jay-z beyler sayesinde, bana göre o da pek şahane!



 Gelelim birde Forever'ın moda ile ilgili kısmına, Forever 21 hususuna, beğenerek giydiğim ürünleri barındıran bir marka, seve seve beğene beğene kullanıyorum ve de tavsiye ediyorum.


Bluzun ön kısmı koton, tayt üstünede rahat giyilebilir tarzda, arka tarafında ise komple saten kumaş kullanılmış, bu da ayrı bir şıklık katmış bluze, ben  parlak, lame simli etek üzerine giymeyi tercih ettim.


Bu fotoğraf ise Times Square'daki Forever 21 mağazasının tam önünde çekilmedi :( Bir gün gidip, yerinde görüp alışverişverişi canlı canlı yapmak dileği ile, Ofisteki bu tablo ise bu gelen siparişime cuk oturdu, Tablo nereden? http://www.dogostore.com 'dan, bluz ise ; http://www.forever21.com, ama bildiğiniz üzere, bilenler bilmeyenlerede söyleyebilir, benden de temin edebilirsiniz bu Forever 21 bluzu.


Hiç yorum yok: